onsdag 28 mars 2012

Fick hem lite prylar idag från lundgrensfiske, Stora jiggar och trekrok till detta så att jag kan göra mina egna tailar.
Denna variant tänkte jag testa att använda 20cm lång. Kan tyvärr inte lägga upp några bilder just nu på hur tailarna blev. För min mobil valde att lägga av igår, har nu en Ericsson cedar (knapptelefon).
Otroligt vilka beroende man kan skapa, klarar knappt av att hantera en knapptelefon längre. Så bilder får vänta. Jag har en digitalkamera men laddaren till den är spårlöst försvunnen, ska ägna min kväll åt att leta efter den. Har nu en ny variant på gång eller en ny M1 med ny viktning som ska testas i helgen. Testade för övrigt att smälta ihop jiggen runt kroken istället för att limma, bättre resultat.
Skitfiske på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar