tisdag 20 mars 2012

Sådär nu har jag fått dem två sista färdiga. Nu ska dem utvärderas och se ifall dem hamnar i pannan eller om dem kommer få bo kvar i fiskelådan. Eftersom vädret valde att sätta in sista dödsstöten mot isen med kraftig blåst så åkte jag idag ner till sjön för att försöka hitta ett vettigt ställe att prova lite på. Men det blev mest en upptäcksresa på småvägar runt sjön för att hitta ett bra ställe där det var någorlunda vindstilla. Lyckades med att testa båda modellerna och få lite hum om hur dem fungerar ska ta en sväng imorgon igen, då solen förhoppningsvis vill vara med och leka och mindre blåst. Gjorde nya försöka både på tånglake och aborre, måste säga att jag blev väldigt nöjd med målningen på båda två.
Har även gjort ett försök på att signera mina beten med en penna, hade nog lite brottom med att doppa dem i lacken så färgen från pennan smetades ut lite.

 Tänkte skicka med en bonusbild på en teckning som min dotter 2,5 år ritade idag.
Skitfiske på er





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar