onsdag 14 mars 2012

Jag har nu ändrat så alla kan kommentera. Har noll koll på det med blogger utan har mest hånat alla andra som bloggar. Men det är inget vi behöver nämna mer.
Har just nu svårt att fokusera på bloggen när det nya kreativa intelligensbefriade programmet djungelns drottning är på femman som jag har svårt att slita blicken ifrån. Hur som helst målade färdigt den randlösa aborren idag på förmiddagen. Sen var jag och lämnade pigen till Elias plus att han fick låna med ett av mina egna beten till blekinge så då ska det testas ordentligt. Håller vi tummarna och hoppas på att den gör pappa stolt. Sen vet jag inte vad som hände med min Big bandit, improviserade lite
Blev en korsning av kexchoklad/albino/tånglake eller nått. Kul är det i alla fall. Imorgon tänkte jag ta mig ner till ån som nu är helt isfri och testa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar